Gwarantowany zwrot pieniędzy

Badania kliniczne dowiodły, że nasz Naticol® Kolagen naprawdę działa, ale jeśli nie zauważysz rezultatów, zwrócimy Ci pieniądze. Wystarczy, że się z nami skontaktujesz, a my dokonamy zwrotu.

Jeśli nie zauważysz żadnej poprawy w swoim wyglądzie i samopoczuciu po zażywaniu naszego produktu przez 30 dni, wyślesz nam otwarte lub puste butelki, my zwrócimy Ci pieniądze.

Poprosimy Cię tylko o dwie rzeczy:

  • Pij codziennie pełną dawkę kolagenu, zgodnie z zaleceniami zawartymi w instrukcji na produkcie, przez 30 dni;
  • Zrób zdjęcie włosów, skóry i paznokci "przed" i "po", a następnie prześlij je do nas, gdy będziesz ubiegała się o zwrot pieniędzy - jeśli nie zauważysz różnicy, nie będziemy Ci zawracać głowy i otrzymasz zwrot pieniędzy.

KROK 1: Skontaktuj się z nami pod adresem laura@kolagenboost.pl, aby poprosić o zwrot pieniędzy. Pamiętaj, żeby załączyć zdjęcia "przed" i "po" oraz krótką recenzję produktu.

KROK 2: Pamiętaj, aby zwrócić produkt w oryginalnym opakowaniu. Dokonamy zwrotu pieniędzy po otrzymaniu produktu. Nie martw się, po prostu wyślij nam puste butelki, jeśli wypiłaś wszystkie dawki lub otwarte butelki, jeśli nie jesteś zadowolona ze smaku.

KROK 3: Nie ponosimy kosztów związanych z przesyłką i zwrotem butelek.

KROK 4: Po otrzymaniu zwrotu na podany przez nas adres, zweryfikujemy koszt płatności i Twój dowód zakupu. Wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z potwierdzeniem zwrotu. Prosimy o cierpliwość, proces weryfikacji może potrwać od 5 do 10 dni.

KROK 5: Po zatwierdzeniu zwrotu otrzymasz swoje pieniądze z powrotem na konto IBAN w ciągu 48 - 72 godzin po otrzymaniu od nas maila.

Uprzejmie przypominamy:

  • Gdy zażądasz gwarancji zwrotu pieniędzy, niestety nie będziesz już mogła kupić produktów z naszego sklepu.
  • Zwrócimy Ci pieniądze tylko wtedy, gdy kupiłaś produkt w naszym oficjalnym sklepie internetowym www.kolagenboost.pl.
  • Nie zwracamy kosztów wysyłki (jeśli były koszty wysyłki podczas zakupu)
Zobacz produkty