Ochrona danych osobowych 
  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klientów są zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego w zakresie niezbędnym do realizacji Umowy Sprzedaży. Jeżeli Klient wyrazi na to zgodę, Sprzedawca może wykorzystać podane przez Klienta dane także w celach marketingowych, w tym w celu informowania Klienta o produktach, dostarczania materiałów promocyjnych i newsletterów.
  3. Sprzedawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych Klienta zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i zobowiązuje się nie przekazywać danych osobowych w żaden sposób osobom trzecim bez zgody kupującego z wyjątkiem informacji niezbędnych partnerom biznesowym do realizacji dostawy zakupionego produktu. Wyklucza to przypadki, w których Sprzedawca jest zobowiązany, zgodnie z prawem, do dostarczenia lub umożliwienia dostępu do danych osobowych Klienta na ważne polecenie upoważnionych organów państwowych.
  4. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być w szczególności:
  5. w przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora;
  6. w przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym;
  7. pracownicy Sklepu internetowego w związku z realizacją zobowiązań między Klientem a Sprzedawcą;
  8. pracownicy Next reality d.o.o w zakresie związanym z obsługą Strony internetowej.
  9. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, a także żądana ich usunięcia.
  10. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże Umowy.
  11. Sprzedawca nie rejestruje numerów kart kredytowych i płatniczych ani nie przechowuje danych transakcyjnych. Sprzedawca korzysta z usług strony trzeciej, autoryzowanego banku, który chroni dane za pomocą szyfrowania.

Opowiedz o swojej marce

Badania kliniczne dowiodły, że nasz Naticol® Kolagen naprawdę działa, ale jeśli nie zauważysz rezultatów, zwrócimy Ci pieniądze. Wystarczy, że się z nami skontaktujesz, a my dokonamy zwrotu.

Jeśli nie zauważysz żadnej poprawy w swoim wyglądzie i samopoczuciu po zażywaniu naszego produktu przez 30 dni, wyślesz nam otwarte lub puste butelki, my zwrócimy Ci pieniądze.

Poprosimy Cię tylko o dwie rzeczy:

  • Pij codziennie pełną dawkę kolagenu, zgodnie z zaleceniami zawartymi w instrukcji na produkcie, przez 30 dni;
  • Zrób zdjęcie włosów, skóry i paznokci "przed" i "po", a następnie prześlij je do nas, gdy będziesz ubiegała się o zwrot pieniędzy - jeśli nie zauważysz różnicy, nie będziemy Ci zawracać głowy i otrzymasz zwrot pieniędzy.

KROK 1: Skontaktuj się z nami pod adresem laura@kolagenboost.pl, aby poprosić o zwrot pieniędzy. Pamiętaj, żeby załączyć zdjęcia "przed" i "po" oraz krótką recenzję produktu.

KROK 2: Pamiętaj, aby zwrócić produkt w oryginalnym opakowaniu. Dokonamy zwrotu pieniędzy po otrzymaniu produktu. Nie martw się, po prostu wyślij nam puste butelki, jeśli wypiłaś wszystkie dawki lub otwarte butelki, jeśli nie jesteś zadowolona ze smaku.

KROK 3: Nie ponosimy kosztów związanych z przesyłką i zwrotem butelek.

KROK 4: Po otrzymaniu zwrotu na podany przez nas adres, zweryfikujemy koszt płatności i Twój dowód zakupu. Wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z potwierdzeniem zwrotu. Prosimy o cierpliwość, proces weryfikacji może potrwać od 5 do 10 dni.

KROK 5: Po zatwierdzeniu zwrotu otrzymasz swoje pieniądze z powrotem na konto IBAN w ciągu 48 - 72 godzin po otrzymaniu od nas maila.

Uprzejmie przypominamy:

  • Gdy zażądasz gwarancji zwrotu pieniędzy, niestety nie będziesz już mogła kupić produktów z naszego sklepu.
  • Zwrócimy Ci pieniądze tylko wtedy, gdy kupiłeś produkt w naszym oficjalnym sklepie internetowym www.kolagenboost.pl.
  • Nie zwracamy kosztów wysyłki (jeśli były koszty wysyłki podczas zakupu)